Procedura reklamacyjna
1.Reklamacje
dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres
Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także
poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres mailowy:
[email protected]
2.Konsument może
skorzystać z dostępnego na stronie sklepu dokumentu „Formularz
Reklamacji” (wzór poniżej)
3.Reklamacja powinna
zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta,
ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
4.Sprzedawca
zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.
Jeżeli Sprzedawca
nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni,
uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
5.Jeśli reklamacja
zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z
żądaniem Konsumenta.
6.Zapewniamy
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z
Konsumentami.